2016. július 24., vasárnap

Volt egyszer egy gyerektábor

Ha időrendi sorrendben szeretnék haladni (márpedig egyelőre abban szeretnék), akkor a tavalyi nyaram Tés után Szobon folytatódott tovább. Egyet aludtam otthon, és reggel már kint is voltam a Nyugatiban, és egy tábornyi gyereket igyekeztem nagyjából egy kupacba leültetni a vonaton. Többé-kevésbé sikerült, és ezzel nagyjából vége is a tábori sikerélményeim listájának. Valahogy nem sikerült elkapnom az egész lendületét, úgyhogy néhány jó élményt leszámítva leginkább csak vártam, hogy vége legyen. A jó pillanatok pedig szép emlékek maradnak.

Első nap csigaházakat dekoráltunk a gyerekekkel, néhány filctoll segítségével.

Szabadidőm nagy részét egy mogyoróbokor védelmében töltöttem, felhők és naplementék társaságában.




A tábor környékén jókat lehetett sétálni a pataknál vagy az erdőben. Előttünk egy hippi-fesztivál volt a helyen, és minden tele volt színes festésekkel.










A gyerekek nagyon jó fejek voltak, a velük töltött foglalkozások voltak a nap fénypontjai. A programok közül jó volt még az utolsó előtti napon a hadijáték és a másnapi chill, amikor pakolás előtt-közben-után kb. mindent lehetett csinálni. Még csillámtetkót is.


0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése