2013. december 4., szerda

Betűtészta 2.0.

Kvázi csodaszámba megy, de a legutóbbi lomtalanításkor sikerült összeszednem egy tükröt. Pedig én sosem találtam még semmit. Eddig.
Szóval egy rém egyszerű Ikeás kis tükörröl van szó, sima pozdorja (vagymi) kerettel, ami már kissé megkopott, lepattogzott róla a festés. Nem bonyolítottam túl a felújítását: megtisztítottam és kicsit megcsiszoltam a keretet, majd lefestettem zöld akrilfestékkel. Szerettem volna rá valami dekorációt, és mivel a múltkor már bevált a betűtészta, gondoltam írok rá egy idézetet. Több esélyes közül végül ez lett a nyertes: "Mirror mirror on the wall, who's the fairest of them all?" Jókat szoktam vigyorogni, amikor ránézek...
Olyan fotót készíteni, ahol ez az egész rendesen látszik, pedig egyenesen lehetetlen.


0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése