2013. november 28., csütörtök

Vizsgálatok

Szerintem az egészségügyi dolgozók hamarosan megjegyzik a nevemet...
Hétfőn elmentem mellkas-röntgenre, ahol első körben megkérdezték, mi a panaszom. Az igazságnak megfelelően válaszoltam, hogy semmi. A röntgenesnek pillanatok alatt a homloka közepére szaladt a szemöldöke, pedig rögtön hozzátettem, hogy térdműtétem lesz, ahhoz kérték a vizsgálatot. Ja, jó.
Kedden betelefonáltam labor-időpontot kérni. Dec. 5. vagy 6. lenne a jobb nekem? Ötödikét kértem, mert hatodikán jön a Mikulás. A telefon másik végén döbbent csend. Magyarázatképpen elmondtam, hogy óvónő vagyok, szóval ez nálam jelentős faktor. A nő jót nevetett.
Szerdán a kórházban jártam. Altatást vagy érzéstelenítést szeretnék? Azt szeretném, ha nem is műtenének meg...
De tényleg. Iszonyúan félek és idegesít, hogy minden apró infóért rohadtul meg kell küzdenem.
Nem értem, miért nem lehet normálisan elmondani, hogy mire számítsak, és bizony az is jól esne, ha egyszer, csak egyetlenegyszer azt mondaná valaki, hogy nem lesz semmi gond...

4 Megjegyzés:

Pannaa írta...

Nem lesz semmi gond!!!! Nem lehet és kész... gondolok Rád.

óvónéni írta...

Köszönöm (:

Névtelen írta...

Nem lesz semmi gond!!! Lélegezz mélyeket!:-) Szoritok! Addig még találkozunk! Puszi! Ts

óvónéni írta...

Köszi, Tesó!
Mindenképp beszélünk még addig! (:

Megjegyzés küldése