2013. november 23., szombat

A betűtészta alternatív felhasználási módja

Just for fun.

Az apropót egy találkozás adta, azzal az emberrel, aki először mutatta meg nekem ezt a képet:

Gondoltam, elkészítem neki ajándékba, és miután elég sokat agyaltam a formáján, végül eszembe jutott a betűtészta. Vettem a hobbiboltban egy fából készült dupla képkeretet, bronz és cappuccino színekkel lefestettem és decupage-ragasztóval (ilyen volt itthon, meg ugye a fő szempont az volt, hogy átlátszóra száradjon) felragasztottam a betűket:

Megjegyzés: "Love, experience, power." Még mindig.

2 Megjegyzés:

VRJúlia írta...

:) Köszönöm- nálam love, intelligence, succes. Így elsőre.
Legyen nagyon szép hétvégéd! És persze az, amit a betűk világa mutat:)

Betka írta...

Ez nagyon tetszik :)
Én is megtaláltam a magam 3 szavát... és ugye nincsenek véletlenek?

Megjegyzés küldése