2013. szeptember 14., szombat

"Búcsú nélkül elszökött a nyár..."

Az egyik pillanatban még Tapolcáról jöttem hazafelé a neten real-time-ban követhető vonattal, a következőben pedig már szülőin ültem és azt próbáltam összeszámolni, mennyi gyerek jár a csoportunkba... mert ez sem olyan egyszerű feladat. Idén semmi sem az. De majd kialakul.
A gyerekek aranyosak, tüneményesek, kedvesek és sokkal-sokkal talpraesettebbek annál, mint amire számítottam. Minden tiszteletem a szülőké, komolyan. Nyilván mindegyik kicsinek megvannak a maga hiányosságai és szokniuk kell még a közösségi élet sajátosságait, de összességében felkészülten érkeztek az óvodába és ezért most nagyon hálás vagyok.
Ettől még persze az első két hét nem volt könnyű, sőt. Fáradtabb vagyok, mint nnt-ben.

1 Megjegyzés:

Márta Szöginé Nádasy írta...

Idén nálunk is jobb a helyzet, igaz kevesebb pici érkezett. Tavaly nagyon sokan jöttek és nagyon-nagyon sírósak voltak!
Tényleg gyorsan elrepült a nyár és lassan már a szeptember is...

Megjegyzés küldése