2013. augusztus 3., szombat

Óriás buborékfújó - csináld magad!

A Deák téren láttam ilyet a múltkor, igen látványos az eredménye, és nem tűnt megvalósíthatatlannak a dolog. Volt itthon néhány "majd-felhasználom-valamire" típusú színes cipőfűzőm és egy pár ördögbot-pálca, amiről leszakadt a gumi. Íme a végeredmény:


Nem egy ördöngösség. Először csak egymásra fektettem a cipőfűzőket, méretre vágtam, ahol kellett. Utána pedig középről kifelé haladva, cseppet sem gyönyörű és abszolut szakszerűtlen csomókkal rögzítettem. Ehhez a lépéshez azért kell odafigyelés, mert könnyen gabalyodnak a szálak (főleg, ha nehezítésként a macska is kapkod utánuk). A végeiket egy mécses lángjánál megolvasztottam. Ez a sorrend:

(Igen, tudom, a képek kritikán aluliak, de most ennyi tellett.)
Végül szükség lesz egy kisebb tálra és mosogatószeres vízre, amibe az egész hálót bele kell mártani, felemelni, és széthúzni (kézzel is működik, de a pálcákra rákötve egyszerűbb). Ha van egy enyhe hátszél, az kihozza a buborékokat, ha nincs, akkor lengetni kell kicsit. Mindenképp kintre ajánlom, mert nagyon pacsálós móka!

0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése