2013. május 18., szombat

Óriásmemória - GoT style

Idén a gyereknapunk tematikája a sötét középkor volt (talán ezért nem sütött a nap, ki tudja). Általában a felnőttek készülnek játékkal: minden évben (úgy értem, azokban az években, amikor nem mossa el az eső a programot) van kézműves, célbadobás, mocsárjárás, ugrálás. Ezek megvoltak most is, kissé középkori köntösbe öltöztetve.
Óriásmemória még sosem volt, így emellett döntöttem. Igazából a klasszikus memóriajáték, A/4-es méretben, és a rend kedvéért középkori figurákkal. Mostanában elég sok Tűz és jég dalát olvastam, szóval nem volt kérdés, honnan szedem a képek nagy részét. Mindet megrajzoltam, kiszíneztem két példányban, végül pedig belamináltam, hogy tartós legyen.
A sárkány persze köztetszést aratott (:
Amikor csak lehetett, beállítottam a szülőket is memóriázni, hát mit mondjak, voltak kuncogások rendesen. Főleg, hogy majdnem mindig a gyerekek nyertek (:

0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése