2013. május 2., csütörtök

105

Elmentem ma vért adni, ahol kiderült, hogy a hemoglobin szintem jóval a rendes határérték alatt van (125 az alsó határ). A dokinéni nemes egyszerűséggel úgy fogalmazott, hogy ilyen érték mellett inkább adni szokták a vért, nem pedig levenni. Nevettünk. Azért még kérdezgetett kicsit.

Stresszelek-e? -  Igen. - Nem kellene.
Alszok-e eleget? - Nem. - Kellene.
Vashiány? - Ismerős kifejezés.
Vastartalmú ételekről mennyit tudok? - Többet, mint szeretnék.

Szóval hazaküldött.
Pedig amúgy összességében jól vagyok.
Azért eszembe jutott a régi mondás: "én nem haldoklom, én így élek".
Mindenesetre vettem céklát. És pezsgőtablettát. Kezdetnek megteszi.

4 Megjegyzés:

VRJúlia írta...

Minden jót- most akkor jó egészséget!

Ovi Varázs írta...

Vigyázz magadra, az egészség az egyik legfontosabb dolog a világon!!!:)Ja, és nekem is van cékla a hűtőben és pezsgőtablettám is!!!;)

Bergamott írta...

Nekem is nagyon alacsony, akármit eszek eltűnik belőlem a vas. A háziorvosom írt fel tablettát, de attól meg minden bajom volt. Akkor javasolta a Humet-R-t. Herbáriában találtunk 5-6000 Ft (de gyakran akciós) 1 havi adag. Nálam semmi mellékhatása nem jött ki, és sok más fontos cucc is van benne. Mondjuk az íze nem finom :). Engem negyed évre rendbe hoz egy adag.

óvónéni írta...

Köszönöm (:
Egyelőre maradok a bevált módszereknél és bízom benne, hogy meglesz a hatás.

Megjegyzés küldése