2013. április 22., hétfő

Szóval, az elmúlt 2 hónap

Nem is tudom, miért nem blogoltam mostanában, pedig annyi minden történt. Jó is, rossz is. Lett volna miről írni.
Elsőnek nézzük az óvodát. Megvagyunk. Kissé ziláltan, szétszórtan, de megvagyunk. Készülünk ezerrel az anyák napjára. Már alig várom. Ráadásul mától van egy beszoktatós kicsink is. "Not exactly yippeee." De ezt kell szeretni. Végülis, aranyos a gyerkőc, szóval ennél jobbat nem is remélhetnék.
Szabadidő, na az nincs sok. Feladtam pár dolgot, amit szerettem, de már nem bírtam. Próbálok eleget aludni, de még így is rengeteg kávét iszok. Egy csomó helyen jártam. Rengeteget voltam színházban (: És rengeteg új embert ismertem meg. Yippeee (:

"- Azért elég para.
- Ő is ezt gondolja rólad.
(csend)
- Amúgy, erről te tehetsz ám. Mi csak annyit tudunk egymásról, amennyit elmondasz.
(újabb csend)
- Ebből logikusan az következik, hogy mindkettőtöket parának tartalak."

Könyvek: Tűz és jég dala. Reggel, délben, este. Fantasztikus karakterek vannak benne. Ha majd végzek vele, nem is tudom... talán A szürke ötven árnyalata. És különben is, Lencsilányt minden háztartásba!
Zene: még mindig magyar dalok. Republic. Na meg persze amit épp meghallok.
Film: Django unchained. Tarantino gusztustalan, elmebeteg és zseniális.
Tévé: szokás szerint csak a nálam alvó vendégek nézik. De a szobámat megint átrendeztem. Mert az jó dolog.

1 Megjegyzés:

Ovi Varázs írta...

Jó, hogy itt Vagy újra!!!:)))Vártalak!:)

Megjegyzés küldése