2013. április 24., szerda

Ez bizony váratlanul ért...

Most kaptam, az Ovi Varázs blogról, és totál meglepődtem (:
Hozzáteszem, hogy szerintem a "legjobb blog" mindenkinek mást jelent, mindenkinek másra van szüksége, más stílust kedvel, a saját szempontjai szerint értékel. No meg összehasonlítani sem nagyon lehet pl. egy gasztroblogot egy fotóbloggal. Mindenesetre nagyon-nagyon köszönöm! Jó arra visszatérni a blogvilágba, hogy ilyen kedvesen fogadnak...

Továbbadom
- Picurnak, mert nagyon-nagyon szeretem, amikor az ő szemén át láthatom a világ egy részét. Illetve nem is a világét, hanem egyenesen az Életét. Annyira más egy mai fiatal nézőpontya (sic!). Sokat tanulok belőle.
- Nyafkának, mert tisztelem azért, amit a macskákért tesz, és azért, ahogyan teszi. Minél több embernek meg kellene ismernie a felelős macskatartás (és úgy egyáltalán a felelős állattartás) alapelveit.
- Krisztának, mert iszonyú sok ötletet kapok tőle, amik egyszerűek, látványosak és szórakoztatóak.
- És egy olyan blognak, amire pár napja találtam rá, és teljesen feldobott a hozzáállása, a rengeteg játék, a kvázi semmiből kivitelezhető mozgás- és egyéb fejlesztés, amit ott találtam: a Fittkid.
+1: a Fészek. Indoklás később. Ismertek már, úgysem tartom be a szabályokat... (amik amúgy a következők: 1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat. 2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott rendszeres olvasók száma. 3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról.)

5 Megjegyzés:

KisMesterek írta...

Mondhatnám, hogy detto, mert én is járok ide olvasgatni, csak már a megjegyzéseket hanyagolom. Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám!!

Nyafkamacska írta...

Köszönöm szépen.

Erika írta...

Én is köszönöm szépen!

Erika írta...

Kaphatnék esetleg egy privát e-mail címet? Lenne egy kérdésem, amit nem feltétlen nyilvánosan tennék föl. Kerestem a blogodon, de nem találtam kapcsolatot. Ha nem akarsz nyilvánosan elérhetőséget megadni, megtennéd, hogy írsz a fittkides címemre? A fittkid blogján megtalálod. Köszönöm!

óvónéni írta...

Mail ment (:

Megjegyzés küldése