2013. április 26., péntek

447

Nem kerek szám, nem évfordulós, de nekem sokmindent jelent. Megismertem általa jópár embert, akik mostanra közeli ismerősök lettek, fontossá váltak.
Kipróbálhattam olyan dolgokat, amiket azelőtt soha, eljutottam olyan helyekre, ahová csak úgy magamtól talán sosem mentem volna.

Ez a 447. bejegyzés a blogon.
Tegnap fogtam  a fényképezőgépem, és körbenéztem itthon, mi mindent találok ezzel kapcsolatban. Magam is meglepődtem... Fotóztam a konyhában, a szobában, a ruhásszekrényben, az ékszeres dobozban, a kulcscsomómon... számtalan apróság, teljesen változó motívumokkal (van boszis, violinkulcsos, jegesmedvés, stb., stb., stb.), amik mostanra átszövik az életemet, megmosolyogtatnak vagy kapaszkodót jelentenek. Kincsek.




Köszönöm (:

1 Megjegyzés:

Ovi Varázs írta...

Sok szép emlék!!!:)))

Megjegyzés küldése