2013. február 13., szerda

Ajándék egy borász 70. születésnapjára

Hétvégén egy nagyobb léptékű ünneplésre voltam hivatalos. Sokat gondolkodtam, milyen ajándékot is vigyek, jónevű borászról lévén szó, főleg szőlő-bor-dugó vonalon a mintát illetően. Végül a poháralátétek döntöttek, mert ezeket a szép formájú natúr falapokat nem tudtam otthagyni:

Először lealapoztam őket és a tartóikat, továbbá a hozzáillő szalvétatartókat fehér festékkel, majd miután megszáradtak, fogtam egy szép mintájú szalvétát, és ahogy-a-kezem-ügyébe-kerül módszerrel kivagdostam rájuk a mintákat. Egy réteg decupage-ragasztó, majd maga a szalvéta következett, majd még egy réteg ragasztó, ecsettel, óvatosan, belülről kifelé haladva, hogy ne tépje el a szalvétaréteget és ne gyűrje meg a mintát.


A decupage-ragasztó szerintem szépen kiemelte az amúgy matt szalvétákon a bor színét, nem igazán szeretem a lakkos csillogást, de ide most pont jól jött, teltséget adott a bornak, örültem neki. Száradás után az aljukat és a tartók belső oldalát gyorsan lelakkoztam egy vékony rétegben, hogy vízállóak legyenek. A megmaradt szalvétákat pedig beleraktam a tartókba.
Íme:



3 Megjegyzés:

Ditti írta...

nagyon szép lett, nagyon tetszik, ügyes vagy!

óvónéni írta...

Köszönöm!

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó lett!!! Remélem, örült is neki a borász. :)
Puszi!
Ts

Megjegyzés küldése