2013. január 20., vasárnap

Rólam

Nem hiszek a személyiségtesztekben. Az embereket nem lehet kategorizálni, mindenki másmilyen, s bár akadnak hasonló személyiségjegyek, de azok is változnak, külső-belső körülményektől függően, akár napról napra is. Nem is szoktam ilyeneket kitölteni, csak néha, ha valamiért felkelti az érdeklődésem. A sok-sok teszt közül az erdős a kedvencem (egyszer majd leírom, mert most nem találtam meg a neten), de a héten szembejött velem ez a 20 kérdéses változat, és jókat derültem az értékelésemen, egy-egy mondat tényleg totálisan jellemző rám. Főleg az utolsó sorok:
"Stresszkezelési stratégiák:
- Végezzen több fizikai gyakorlatot (jóga, futás, stb.)
- Összpontosítson arra, amit mások érdekében végez (pénz adományozás, önkéntes munka, stb)
- Alakítsa át fizikai környezetét (akárcsak rövid időre).
- Kérjen segítséget, ha elárasztják a részletek."
Ennek jegyében ma átrendeztem a szobámat. Megint (:

2 Megjegyzés:

Tünde írta...

Szia!

Szeretem olvasni az írásaidat, bár eddig még sohasem szóltam hozzá egyikhez sem. Most is csak azért írok, hogy megköszönjem a teszt linkjét. Gyorsan kitöltöttem én is, és az értékelésben magamra ismertem. Egyébként elég szkeptikus vagyok ezekben a dolgokban, de ez tényleg működik!
Még egyszer köszönöm!

Üdvözlettel: Tünde (egy másik óvó néni)

óvónéni írta...

Szia Tünde!
Örülök, hogy magadra ismertél abban, amit olvastál (: Azt hiszem, a titok abban van, hogy okosan használjuk fel ezeket az információkat, és csak nevessünk azon, ha mégsem stimmel valami az elvileg ránk jellemző dolgokból...
További szép estét, és örömteli jövő hetet neked!

Megjegyzés küldése