2012. december 2., vasárnap

Egy igazi újrahasznosított táska

Pedig nem vagyok nagy ebben... Azonban, történt a minap, hogy elővettem a varrógépet, nadrágszárakat felhajtani. És rábukkantam egy régi, használhatatlan farmerre. Na, ennek az egyik szárából lett a táska. Minden cifrázás (értsd: bélés, cipzár, díszítővarrások) nélkül, hiszen nekem az is épp elég feladat, hogy beszegjem az anyagot, ugye. Előszedtem viszont egy majd' 3 éves kis hímzést, amit azóta sem sikerült ráapplikálnom semmire, ez lett a díszítése.
Épp akkora, hogy elférnek benne a legfontosabbak: telefon, pénztárca, zsebkendő, kulcs, könyv. Ennyi, ezzel meg is telik.
Persze, nem is én lennék, ha nem lenne rajta valami egyedi: sikerült a pántját úgy rávarrnom, hogy csavarodik egyet... Mindegy, így hagyom, így az enyém, ilyen tökéletlenül.




0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése