2012. október 15., hétfő

Múlt hétvégén...

tünde voltam. Nem is akármilyen: antiszoc random tünde. Egyesek szerint XS-es.
A lényeg, hogy kellett jelmez, úgyhogy összeválogattam ezt-azt a szekrényemből. Hímzett blúz, türkiz bolero - kényelmes is legyen, meleg is legyen, nem volt egyszerű. Ja, és klasszikus zöld-barnát nem sikerült összehozni, úgyhogy nem egy erdőjáró-tünde stílus lett, de sebaj. Kék is jó lesz - gondoltam.
Azonban, az összhatáshoz kellett még valami kiegészítő... így fogtam egy kartont, gurigába hajtottam, ragasztottam neki aljat, festettem rá mintát. Hurkapálcikákat befestettem kékre és ragasztópisztollyal rögzítettem rájuk néhány háromszög alakú kartondarabot. Egy használaton kívüli övet pedig 2 ponton hozzávarrtam az egészhez, így készült el ez:

0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése