2012. június 15., péntek

... mégiscsak 5 év.

Furcsa ez a nap. Odakinn hét ágra süt a nap, és én mégis fázok. Elköszöntem a gyerekektől, mégis lesz köztük olyan, aki még jár majd hozzám a nyáron. Összepakoltunk a teremben, hogy készen álljon a változásokra, hetek óta készülünk erre - és én mégsem állok készen. Félek, mint mindig, amikor változás közeleg, még úgy is, hogy tudom: "a változás: fejlődés".

Furcsa ez a nap. Sírós-nosztalgiázós, de közben mégis mosolyra ösztönző. Nem csak egy nevelési év ért véget, hanem öt. Nem csak a gyerekektől búcsúztam ma el. És van, amit sosem szeretnék elfelejteni...

  • a Répa-mese,
  • a halrudacskák,
  • a levesgyöngyök,
  • a jeles poharak,
  • az "anyám libája",
  • a keretes kiírások,
  • a jelek a lap bal oldalán,
  • a szerző és cím bemondása a versek előtt,
  • a Zsuzsi nevű baba,
  • a "jobb, ha tőlem tudjátok",
  • a sótartó a fiókban,
  • az alufóliás gyertya-alátétek,
  • a kutyás képek,
  • és még több kutyás kép,
  • no meg néhány kutyás idézet is,
  • a hátizsák,
  • a hamburger,
  • és a 3D-s mozi, ami még hátravan,
  • Csokonai: A Reményhez c. verse,
  • a zöld matricával megjelölt mobil,
  • a krepp-papírok,
  • és egy utolsó kutyás kép, ki tudja, honnan.
Hiányozni fog.

5 Megjegyzés:

VRJúlia írta...

Ha jól értem, itt egy tanév végéről van szó:) Mi pénteken zárunk, és magam is ilyenfajta érzelmekkel közelítve a dologhoz nagyon szép nyarat kívánok, jó készülődést az új tanévre.
Ezt a munkát nem lehet érzelemmentesen végezni.
Üdv, Júlia

óvónéni írta...

Egy évről, meg négyről is (a csoporttal), és ötről is (a kolléganőmmel).
Köszönöm a jókívánságokat, hasonló szépeket neked is!

VRJúlia írta...

Igen, bocsi, úgy kellett volna írnom, hogy a tanév végégről van szó. A tanév, ami sok másat lezár. Én egy kettes sorozatot( azóta dolgozom újra a lányok születése óta), és 15 gyerek búcsúzik. Még nem vagyunk túl az eseményen:)

Márta írta...

Én harminctól búcsúztam.
Meghatottan, de örömmel várva a szadadságos éveket!

óvónéni írta...

Júlia: gondolom nagyon szép volt Nálatok is a ballagás. További szép nyarat és jó készülődést a következő évre!

Márta, gratulálok Neked és jó pihenést kívánok, jó egészségben és sok napsütéssel! (:

Megjegyzés küldése