2012. június 17., vasárnap

Féllábon is

Tudom, a korosztályomban már mások a társadalmi követelmények, de szeretek tornacipőben mászkálni, na. (Mondjuk ez a hozzáállásom biztosan közrejátszik abban, hogy néhány hónapja simán gimisnek néztek.)

Most az óvodai pakoláskor találtam bent egy "vészhelyzet esetére" otthagyott tornacipőmet. És hogy ne legyen olyan unalmas, kb. 5 perces kimerítő munkával rajzoltam rá mintát egy sötétzöld textilfilccel. És hogy ne legyen szimmetrikus, csak az egyikre.


(Igen, koszos. Használom.)

3 Megjegyzés:

f-andi írta...

Szerintem szuper! Nem tudom, hogy hány éves óvónéni vagy, én 37, és néhány nálam idősebb kolléganőm, akivel igazán jóban vagyok, ők is nagyon fiatalosak. Szerintem a tornacipő belefér, legalábbis nálam: mindig és mindenkor és mindenhol. :)

óvónéni írta...

Éppen túl a harmincon (:
Szeretem a tornacipőt, mert olcsó és kényelmes.

f-andi írta...

óóó, akkor még nagyon-nagyon sok tornacipő belefér!

Megjegyzés küldése