2012. június 21., csütörtök

Egyetlen dolog kellett a konyhai polcaimhoz...

Nevezetesen az alvás.

Alapvetően azóta szerettem volna polcokat a konyhába, amióta ideköltöztem. Az előző tulaj itt hagyta nekem a csavarokat a falban. De eleinte fontosabb volt az asztal, a könyvespolc, a székek, az ágy... és szegény hátrányos helyzetű konyhai polcoknak mindig csak "majd" volt a nevük. Időről időre lemértem a csavarok közti távolságot, aztán időről időre elhagytam a papírt. Időről időre tartókonzolokat és polcelemeket is néztem, ha épp olyan helyen jártam - de persze ez sosem esett egybe azokkal az időszakokkal, amikor a méreteket tartalmazó fecni a táskámban volt. És a konyhaszekrény színét sem tudtam fejből, hogy legalább azzal harmonizáló polcot vegyek.

Ám, ahogy eljött a nyár, és napokon keresztül végre 7-8 órákat aludtam, bevillant az isteni szikra. Hiszen az őszi fűtés-korszerűsítéskor nekem maradtak meg bútorlapok a szétszedett konyhaszekrényből, amiket végül nem építettem vissza! Kibányásztam hát közülük két hosszabbat és két rövidebbet, lemértem őket, majd elballagtam a Star Wars köztiszteletnek és -szeretetnek örvendő szereplője után elnevezett barkácsáruházba és megvettem a tartóelemeket. Itthon piszkosul kreatív módon a konyhafestésből maradt zöld színnel gyorsan átkentem a fehér elemeket, így a szemközti falhoz abszolút passzol a kreáció.




2 Megjegyzés:

Névtelen írta...

Tesó, ez nagyon dizájnos lett!:) Nagyon tetszik és nagyon ügyes vagy! Jöhetsz hozzánk is kreatívkodni!:)Puszi!

óvónéni írta...

Köszi (: Megyek-megyek! Ööö izé... valamikor júliusban, amikorra megbeszéltünk!

Megjegyzés küldése