2012. január 27., péntek

Csatákról és háborúkról

Csatát nyertem. Másvalaki ellen. Mondjuk nem egyedül - bár nem kértem, de egy barát segített, így sikerült a dolog. Egyfelől elkenődhetnék, mert tudom, csupán a magam erejével nem lettem volna képes rá. Másfelől örülhetek, hogy vannak barátaim, akik jól tudják, mikor, miben és hogyan segítsenek. Akik vigyáznak rám.

Egy másik csatát is nyertem. Ezt önmagam ellen, sőt saját erőből és elhatározásból, és ennek örülök. Mert talán van abban valami, hogy önmagunk felett a legnehezebb győzelmet aratni.

Aztán, ezeken kívül, más témában el is vesztettem a napokban egy csatát. De nem adom fel. Csak nagyon oda kell koncentrálnom. Mert ezek mind csak kis részei egy-egy nagyobb háborúnak, amiket nem szívesen, nem saját akaratomból, de végig kell harcolnom. És nem karok vesztesen kijönni belőlük.

0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése