2011. december 4., vasárnap

Változások

Nehezen változok. Félek tőle, igen. És nehezen változtatok a környezetemen. De a közelmúltban kaptam egy képet, amit egyszerűen _muszáj_ voltam kirakni a konyhám falára. Íme:


Aki nem ismerné, ez itt a Wat Arun, a Hajnal Temploma Bangkokban. Jópár évvel ezelőtt volt szerencsém ott járni élőben is, és ez a hely még ott is különlegesnek számít a kerámia-berakásokkal, a kék-fehér színvilággal. (Bármikor visszamennék, igen.)

Körülbelül egy évvel ezelőtt lépnem kellett, különben elvesztem volna menthetetlenül. És jött a sorozatozás, jött az írás, a fordítás, a feliratozás. Jöttek az új ismerősök. És ma már teljesen máshol vagyok, mint ahol voltam tavaly decemberben. Visszanézve persze örülök neki, bár néha gyakran még nehéz beosztani az időmet, hogy mindennel elkészüljek, amit szeretnék, dehát erre való a nap 24-27-edik órája...
Sok fantasztikus dolog is történt. Egy-egy közös este, színház, filmnézés emléke örökké elkísér, mint ahogy ez a kép is.

"... Mert nagyon nehéz kivívni egy ember bizalmát... egy ismeretlen ismerősét, aki elfogad olyannak, amilyen vagy...

Az ilyen embereket nevezheted igazi barátodnak...
... vannak jelek, amik jelzik, hogy fontos vagy, és amikor ezt megérzed ... az a legjobb érzés..."

Hogy merre tovább? Hogy hol leszek jövő decemberben? Lesznek-e ilyen mértékű változások az életemben? Még nem tudom. De bármennyire is félek tőlük, a lehetőség fennáll... és ha eljön, nem fogok küzdeni ellene...

1 Megjegyzés:

krisz írta...

Te tudod hogy mi ment vegbe benned,hogyan jutottal el idaig.En orulok,hogy ujra posztolgatsz,irsz,gondoltam,hogy valami pozitiv valtozas tortent az eletedben.
A koszorud pedig nagyon szep!A gyertyakkal,az asztal kozepen varazslatos.

Megjegyzés küldése