2011. november 16., szerda

Sötétben, messziről

Adventi koszorút készítettem ma. Az oviba.

Történt ugyanis, hogy A Nagy Padlásfelújítás során elkeveredtek a gondosan összegyűjtött karácsonyi cuccaink. :/

Na de, a lényeg. Évek óta nagyon tetszenek a mézeskalács koszorúk. A sütéstől nem is tartottam annyira, de a cukormázas díszítés... az én legendásan semmilyen kézügyességemmel... Nem is tudom, mit gondoltam, talán valami csodában reménykedtem? Abban, hogy ha majd a kezemben lesz a cukormázas zacskó, varázsütésre menni fog a dolog? Hát nem ment.

Van ugye a "sötétben, messziről jól áll rajtad" kategóriájú ruha. Bizony ez a koszorú is ilyen lett. Sötétben, messziről jól mutat.

Itt van, egyelőre még gyertyák nélkül:

6 Megjegyzés:

Heni írta...

Szerintem világosban és közelről is jól mutat a koszorúd :)! Ügyes vagy!

Györgyi írta...

Jó ez nagyon,valami hasonlóra készülök én is:)

MissMigrans írta...

Nagyon szép, de tényleg!

Szilvamag írta...

Nagyon jó ötletet adtál!!!Eszembe nem jutott volna, hogy ilyet is lehet csinálni. Eddig leragadtam a mézeskalács háznál. :) Köszi

Mariann írta...

Nekem tetszik ;)
Én nem tudom mit csinálok, de még soha nem sikerült a mézeskalácsom, pedig már 3 különböző receptet kipróbáltam :( Soha nem lehet másnap kinyújtani...
Te nagyon ügyes vagy!

óvónéni írta...

Köszi :) Igyekeztem.
Mariann: én Limara mézes-tésztáját használtam, innen: http://limarapeksege.blogspot.com/2008/11/adventi-koszor-mzeskalcsbl.html
Feleztem a mennyiséget, így is bőven elég volt, és még készültek csillag-díszek a fára is.

Megjegyzés küldése