2011. november 2., szerda

Naszóval...

Egyrészt ugye volt (vagyis még némileg tart) a felújítás az oviban. Már kész a szigetelés, a festés és a külső nyílászárók cseréje. Van már redőny is és visszakerültek a rácsok az emeleti ablakokra. Végre lebontották az állványokat, így azokat nem kell kerülgetnünk a gyerekekkel.

Emellett, az "úgy szép az élet, ha zajlik" jegyében itthon is szét kellett bombázni a konyhámat, mert fűtéskorszerűsítés zajlott a lépcsőházban (cserélték a csöveket). Ezzel aztán együtt járt a szellőzők beszerelése a konyhai ablakokba, a gáztűzhely csövének szerelése, és ha már úgyis le kellett bontanom a fél konyhaszekrényt, egyúttal az elektromos biztosítékokat is megnézettem (hogy ne járjak úgy, mint tavaly Karácsonykor...). Egymást érték a mesterek, fűtés ugye nem volt, én dolgoztam, csereberéltem a műszakjaimat, hogy itt tudjak lenni, amikor kell, két napig pedig Anyu vigyázott a lakásra. Szó szerint élni sem volt időm...

Mostanra ez is rendeződött, a szekrény újra a helyén, már "csak" bele kell pakolni... amit meg is tehettem volna a hétvégén, ha nem megyek haza Egerbe. Temetőket látogatni, ugye...

Három mécses, a Mamám, a nagybátyám és a nagyapám emlékére...

0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése