2011. november 30., szerda

Mentovics Éva: Télapóka az ágyamnál

Képeskönyvet nézegettem,
benne tarka képeket.
S amíg néztem, olvasgattam,
lehunytam a szememet.

Elaludtam, s azt álmodtam:
könyvecskémből a képek
kisétáltak szobácskámba,
és az összes feléledt.

Télapóka ágyamnál ült,
s víg meséket olvasott…
Mese végén asztalkámra
helyezett egy csomagot.

Kedves, kicsiny tündérleánykák
rajzoltak és festettek,
s a mikuláscsomag mellé
letettek egy kis könyvet.

Apró, pajkos kis manócskák
csiszoltak és faragtak…
Kis ágyacskát készítettek
alvós - Panna babámnak.

Korán reggel felébredtem,
s nem hittem a szememnek…
Álmomból az ajándékok
szekrénykémen hevertek.


2 Megjegyzés:

Erdős Éva írta...

Ez nagyon édes kis vers elviszem a csoportomba, ha nem bánod!:)

óvónéni írta...

Dehogy bánom :) Örülök, hogy megtetszett. Nálunk nagyon szeretik a gyerekek (jobban tudják, mint én :D )

Megjegyzés küldése