2011. október 4., kedd

Kekszes-almás sütés nélküli finomság

Ha már alma-hét, meg úgyis olyan sütős vagyok mostanában, gondoltam készítünk valamit a gyerekekkel. Na, azért nem kapásból muffint (de csak azért nem, mert az almás változat ragad :D ), hanem ilyen hűtőbe való gyümölcsöset. Közös munka, jó móka, tényleg mindenki segített benne. Nagy átéléssel kevergették a tejfölt, meg rakosgatták a kekszeket :)
És a végeredmény, bár csak 3 órát hűlt az előírt 6 helyett, kifejezetten finom lett (még úgy is, hogy a porcukrot kihagytuk belőle, ezért nem lett valami édes - ez az én hibám volt, és nem kötöttem a gyerekek orrára...). Abszolút siker, hogy az egyik kislány fejből elmondta otthon a fázisokat, hozzávalókat, és elkészítették, elmondása szerint "nagyon ízlett a családnak".
Már nem emlékszem, honnan szedtem a receptet, de nagyon köszönöm a feltöltőnek!

Hozzávalók:
  • 1 csomag négyzet alakú háztartási keksz
  • 1 nagy pohár tejföl
  • 4 ek pocukor
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • gyümölcs
  • tortazselé

A háztartási keksszel szorosan kibélelem a tál (tepsi) alját. A tejfölt a porcukorral és a vaníliás cukorral elkeverem és a kekszre öntöm. Egy újabb sor keksz következik. A kekszek tetejére teszek egy-egy darab gyümölcsöt és leöntöm tortazselével. Hűtőben legalább 6 órát hűtöm, hogy a kekszek megpuhuljanak.
Gyömülcsnek epret és banánt használtam. A tetejére dupla adag tortazselét főztem.

0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése