2011. október 15., szombat

Az élet apró örömei

Én ugye Egerben nőttem fel, ahol természetes volt, hogy tejtermékből az Egertej által, helyben előállítottakat fogyasztjuk. Nem is gondoltam bele, hogy másként is lehetne, amíg aztán el nem kerültem a főiskolára. Az első vásárlás alkalmával ért a meglepetés: az egri zacskós tej megszokott dizájnja helyett Mizo, Milli, meg mindenféle ilyen márka figyelt rám a polcokról.

Azóta sem találtam olyan finom tejtermék-családot, mint az Egertejé. A Kunsági megközelíti, de nem ugyanaz, amin felnőttem. Így aztán különösen örültem a héten, amikoris felfedeztem, hogy a munkahelyem közvetlen közelében található pékség nem csak hogy nyitva van még akkor is, amikor én hideg téli estéken a buszra fogok várni félórákat, hanem ráadásul az Egertej termékeit árulja.

Tegnap vettem is egy tejfölt, nosztalgiából. Aww, isteni volt.

4 Megjegyzés:

Csimotanya írta...

szia
szeretném megkérdezni, hogy difer tesztlapok elérhetőek a neten, lehet ilyet találni?nálatok felmérik vele a gyerekeket? mi a véleményed róla?...olyan rémhíreket olvasgatok, hogy elég magas az elvárás..belekukkantanék...eddig 2 gyerekemnek nem volt mégis megállják a helyüket a suliban...sőt...
köszi

óvónéni írta...

Most így első próbálkozásra nem találtam letölthető tesztlapokat, de valószínűleg némi kutatómunkával sikerrel járnék.
Mi nem használjuk, csak a településünk iskolái, egy továbbképzésen egyszer bemutatták nekünk a tesztet. Olyan, mint egy átlagos első osztályos munkafüzet.
Alapvetően nem rossz szerintem, de csak időhúzás. Bár ezt is - mint oly sok minden mást - lehet jól és rosszul is használni... tanítónője válogatja.
Amennyiben találok, majd kiteszem a blogra a linket.

Csimotanya írta...

köszi
már elkezdték az oviban szerdánként, de a csajomhoz még nem jutott el "Kata Néni"....így még nem tudjuk azt sem, hogy milyen haja van, reméljük hosszú:)

G.Zsófi írta...

Nahát,
én egri vagyok! És szintén egertej-rajongó! :)
A tejfölből csak ezt vesszük, a többi gyártóé tényleg nem olyan finom.
Ja, és a szüleim a nevezett cégtől mentek nyugdíjba...:)

Megjegyzés küldése