2011. szeptember 14., szerda

Modernizálom a mesét...

A rózsátnevető királykisasszonyt olvastam alvás előtt. Idézek belőle egy részletet:

"Elment a királyfi a csatába, de a királyné s az udvarmesterné megegyezett, hogy amíg a királyfi odalesz a háborúban, megkéretik a királykisasszony kezét, s mire a királyfi visszatér, el is hozzák. Szépen megfestették a királyfi képét, az udvarmesterné elvitte a rózsát nevető királykisasszonynak, s annak úgy megtetszett a királyfi a képe után, hogy egy szóval sem ellenkezett."

Na, gyerekek - mondom csak úgy, poénból -, ez pont olyan, mintha mondjuk a királyfi beállított volna egy profilképet a facebookon, bejelölte a királykisasszonyt, az visszajelölte és lájkolta a képet.

Persze akadt, aki értette...

2 Megjegyzés:

Sziranszki írta...

:) Egyik este én is ezt olvastam Zsófinak és erősen igénybe vették a saját képzeletemet azok a sorok, mikor a királykisasszonynak kivették a szemét... (egyről beszélünk ugye?)

óvónéni írta...

Azaz! Roppantul bírom az ilyen teljesen elszállt meséket :) Mostmár, hogy ilyen nagyon nagyok vagyunk, sok ilyet olvasok nekik. Főleg, hogy pl. valamelyik nap belefutottam a Piroska és a farkas light verziójába. Az egyik kislány hozta be mesekönyvben, én meg gyanútlanul elolvastam, nahát a farkas nem is evett meg senkit, nem volt se hasfelmetszés, se fulladásos halál a végén - szóval valamivel kompenzálnom kellett :D

Megjegyzés küldése