2011. augusztus 31., szerda

18 + 12

Meg vagyok én áldva ezzel az augusztus 31-el...

Általánosban és gimiben állandóan évnyitó volt ezen a napon.
Főiskolás koromban leginkább költözködés.
Mióta dolgozok, azóta meg év eleji nevelőtestületi értekezlet.

Szóval, ha már én nem tölthetem az időmet kedvemre, hoztam nektek néhány zenét, legalább Ti szórakozzatok egy jót :)
Mert én sem vagyok ám 30... Csak 18.
12 év tapasztalattal (Puszi, Tesó!) ;)

  1. Seal: Kiss from a rose
  2. Rúzsa Magdi: Vigyázz a madárra
  3. Rúzsa Magdi: Hip-hop
  4. Poco: Keep on Tryin'
  5. Petula Clark: DownTown
  6. Alma: Örök almáskert
  7. Israel "IZ" Kamakawiwo'ole: Somewhere Over the Rainbow
  8. Máté Péter: Most élsz
  9. Mama Cass: Make your own kind of music
  10. Magna Cum Laude: Te légy most
  11. Louis Armstrong: What A Wonderful World
  12. Rob Thomas: Little Wonders
  13. Leonard Cohen: Hallelujah
  14. Leona Lewis: I See You (Theme from Avatar)
  15. Kovácsovics Fruzsina: Hazatalálsz
  16. Kormorán: Egy Csepp Emberség
  17. Katrina And The Waves: Walking On Sunshine
  18. Janicsák Veca: Most múlik...
  19. Ihász Gábor: Múlnak a gyermekévek
  20. Hien: Játék az egész
  21. Fever Ray: Keep The Streets Empty For Me
  22. EDDA: Gyere őrült
  23. Daniel Powter: Bad Day
  24. Cserháti Zsuzsa: Akad, amit nem gyógyít meg az idő sem
  25. Cyndi Lauper: Girls Just Want To Have Fun
  26. Cats Musical: Memory
  27. Caramel: Lélekdonor
  28. Phil Collins: I'm on my way
  29. Susan Enan: Bring on the wonder
  30. Matthew Perryman Jones: Save you

0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése