2011. július 22., péntek

Olvasnivalók listája

Nos, hát néhány tétel már évek óta fent van a listán, és olyan is akad, ami épp csak pár hete került rá :) Mivel eddig csak a fejemben volt, gondoltam összeszedem ide, aztán ha majd megint dolgozok, és emiatt sokat utazok, lesz miből válogatnom.

1. Peter S. Beagle: Az utolsó egyszarvú
Kedves ismerős ajánlotta, műfaját tekintve fantasy, melyben egy egyszarvú útnak indul, hogy felkeresse társait. Ezt néztem ki a legrégebben, csak eddig valahogy sosem jutott időm rá.

2. Dave Eggers: Ahol a vadak várnak
Szintén fantasy, de a főhőse egy gyerek, aki egy titokzatos erdőben új világra lel, különös lényekkel. Köztük ő lehet a király, és harcba szállhat az igazságért.

3. Cecelia Ahern: Talált tárgyak országa
Nem tagadom, a borítója ragadott meg, tetszik a design. Aztán elolvastam a tartalmát, és érdekelni kezdett a nő története, aki életét az elveszett személyek megkeresésnek szenteli, míg végül egy egészen hihetetlen helyen találja magát, ahol rég nem látott tárgyak és emberek teremtettek maguknak új életet.

4. Az összes magyarul megjelent Kathy Reichs könyv újra
Stílusváltás bizony, kőkemény borzalmak, nyomozás és szenvedély. Kis háttérkutatásnak indult a Bonesos dolgaimhoz (mert azért egy kicsit még mindig van közöm a sorozathoz), de a forró nyári estékre igazán kiválónak bizonyultak a könyvek, libabőröztem rendesen, meg majdnem agyoncsaptam a macskát, amikor váratlanul felugrott a lábamra.

5. Jay Asher: Tizenhárom okom volt...
A legkomolyabb az összes közül, azt meséli el, hogyan jut el egy kamaszlány az öngyilkosságig. Nem kicsit lóg ki a fantasy - kitalált történetek stílusból, amit általában olvasok, de hát kell ilyen is.

1 Megjegyzés:

Pillangó csoport írta...

Szia!

Régóta olvasom a blogot, de most úgy döntöttem,billentyűzetet is ragadok.
Szeretném megköszönni ezt a könyvajánlót!
A Tizenhárom okom volt... hozzám simult,megérintett:) Hálás vagyok!
Legyen sok szivárványos napod!

Megjegyzés küldése