2011. július 23., szombat

Nem is meséltem még...

hogy jártunk anno William és Kate esküvőjével.

Mivel épp délutános voltam, és adott a technika (laptop, net), emellett hazavittek egy csomó gyereket, szóval alig voltunk, gondoltam nézzük már. Nagycsoport, úgysincs kedvük aludni, és megértik, hogy ez egyszeri alkalom, nem lesz belőle rendszer. Nem is lett.

De a lényeg: a gyerekek rajzoltak, színeztek csendben, közben pedig kibeszéltük, amit láttunk. Namármost, az én jómadár lányaim nem ám azon vesznek össze, hogy melyikük legyen a menyasszony. Nem is azon, hogy ki melyik koszorúslány. Hanem - kapaszkodjatok meg - azon, hogy ki melyik ló.

Igen, így volt, elsőre is jól írtam. Ki. Melyik. LÓ.

Nem kicsit lómániásak, ehh.

1 Megjegyzés:

Vippa írta...

A lovak (is)valóban gyönyörűek voltak. :-)
Erre még én sem gondoltamvolna, a gyerekeket ez fogja majd meg, pedig biztos vagyok benne, talán mindegyikük volt már esküvőn, így tudhatták, itt a menyasszony és a vőlegény az, aki a nap csúcspontját képviselik. :-)

Megjegyzés küldése