2011. március 18., péntek

Minden baj

Az is baj, ha eszik a gyerek, és az is ha nem.

Már tavaly tavasszal is volt egy ilyen korszakom, és most megint megelégeltem, hogy hihetetlenül válogatósak lettek a gyerekeink. Több szülő is panaszkodott, hogy alig eszik a gyereke. Így atán a reggelit minden nap meg kellett enni. Akkor meg az volt a gond...

Kérdezem én, mi baja lehet egy fél szeletke vajaskenyértől egy gyereknek? Kérdezem én, hogy az a szülő, aki emiatt hőbörög, mivel eteti otthon a gyereket? Mert ha már a sima vajas kenyeret sem eszik meg, akkor igazán el nem tudom képzelni, mi lehet ennél alapabb élelmiszer...

2 Megjegyzés:

Klári B. írta...

tudod, van olyan szulo akinek, minden baj... barmit csinalsz, vagy nem csinalsz baj... ez mar igy van... nalunk is van most egy idoszak, hogy a kicsik nem akarnak rendesen enni... a heten eppen ezzel nyaggattuk oket... hatha a tavasszal az etvagyuk is megjon. Szep tavaszt nektek is. :)

Bartos Erika írta...

Én is sokat tűnődöm azon, hogy vajon mit esznek a gyerekek? Az iskolában nagyon válogatósak, én pedig üldözöm az eldobott ételt. Egyébként azt dobják el legkönnyebben, amit nem kell kifizetni... Ilyen téren (is) a mi hazánkban még nagyon súlyos morális válság van! Erika

Megjegyzés küldése