2011. március 3., csütörtök

Kamaszlogika

Hétfő hajnalban néztem az Oscar-gálát a neten. Az egyik használható linken chat-ablak is volt, és mivel úgyis sok a reklám, meg vidám kis társaság verődött össze, ottragadtam és gálanézés közben chateltem.

Rövidesen kiderült, hogy rajtam kívül mindenki fiú. Ez akár érdekes is lehetett volna, de 15-17 évesek voltak. Egy 20 éves egyetemista volt még köztük. Na mindegy. Azért az vicces volt, hogy kb. a gála feléig nem is gyanították, hogy én egész más korosztályt képviselek, ennyit jelent ha az ember ismeri a szlenget meg a rövidítéseket.

Aztán az is kiderült, hogy óvónő vagyok, vesztemre már azután, hogy az animációs filmek díjazásánál már elszóltam magam, hogy nem láttam a Toy Story egyik részét sem. Így aztán elég sokáig kellett bizonygatnom nekik, hogy valóban gyerekekkel foglalkozok.

Végül 5.30-kor beírtam nekik, hogy "brb, keresek vmi göncöt, 10 perc és indulnom kell dolgozni", erre mit bírnak kérdezni kórusban: "Egész idáig meztelenül chateltél??? :) " ... No comment, hehe.

4 Megjegyzés:

Mónika írta...

Miért ne?
:D

óvónéni írta...

Hát igen :) Mondtam is nekik, hogy úgyse látják :D

ann írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Lilianyja/Elinnori írta...

Tényleg visszafelé fejlődnek?

Megjegyzés küldése