2011. február 20., vasárnap

Valami új és izgalmas

Ismeritek az "Idegen közöttünk" c. filmet? Abban szerepel a fenti mondat elég sokszor. Amennyiben nem, csak ajánlani tudom, fősulin láttam anno és nagyon tetszett.

Szóval a lényeg, amiért ez lett a bejegyzés címe: mivel eléggé válságban vagyok szakmailag (látszik is a blogon...), kerestem elfoglaltságokat, amiknek semmi közük az óvodához. Először is járok ECDL-tanfolyamra, heti háromszor. Így aztán lett némi szabadidőm a munka után-órák előtt, és hogy ezek ne csak semmittevéssel teljenek, elvállaltam némi sorozatos írói-fordítói-feliratozói munkát is.

Hogy a két új elfoglaltágomból melyik az "új", és melyik az "izgalmas", azt még mérlegelem.

2 Megjegyzés:

Bartos Erika írta...

Mindenkinek vannak mélypontjai, nekem is volt... régebben talán többször, ma már másként látok sok mindent. Járd csak a magad útját, mert a válság csökkenéséhez, úgy látom múlnia kell az időnek. ...és ez egy nőnek nem túl jó hír. :o) Hajrá Óvónéni! Erika

Heni írta...

Hajrá új kihívások, hátha felkavarja benned egy kicsit az állóvizet :-)! A szakmai válságod előtt továbbra is értetlenül állok (mi váltotta ki - magadtól jött, vagy mások sugalltak valamit, amiből jött ez az érzés?), mert szerintem nagyon jó óvónéni vagy, a bejegyzéseid azt tükrözik, hogy szeretnek a gyerekek, és hogy te is szereted őket, sokszor a szabadidődből is arra áldozol, hogy nekik készíts valamit, ezt is azt mutatja, hogy nem pusztán szakmád, hanem hivatásod is az óvónéniség :-)! Remélem, gyorsan túl leszel ezen az időszakon!

Megjegyzés küldése