2011. február 2., szerda

Németül is...

meg kellene már tanulnom rendesen :) (Na nem mintha angolul tudnék...)


Náncsi, köszi, ez most nagyon kellett. Mert azt már megszoktam, hogy emberileg a béka segge alatt van az önbizalmam, de az elmúlt időszakban szakmailag is. Ez nyilván látszik a blogon, ritkulnak a bejegyzések.

Kellene valami, ami kimozdít innen, továbblendít, mert tizenpár hét múlva bizony évzáró, ballagás, nagyok suliba mennek. Meg amúgy is.

Talán kívülről, talán magamnak kellene eldönteni, hogy mostmáraztán elég ebből, talán épp ez a kedvesség lesz az amitől továbbmegy az élet. És mivel úgysem szeretek szabályokat betartani, most ezt megtartom magamnak.

4 Megjegyzés:

Anna írta...

Szerintem, már az hogy ez a blog létezik bizonyítja, hogy szakmailag nincs okod az önbizalomhiányra (szerintem egyébként sem!!!), annyira érződik, hogy szereted a munkád, és a gyerekeket. És talán jobb kedved lesz a hírtől, (egyszer egy kommentben írtam, hogy várjuk a kislányunkat, Esztert), hogy ma két hete megszületett a kislányunk, és minden rendben.:-)

Bartos Erika írta...

Azt szeretném megkérdezni már régóta, hogy a blogod tetején ezek a színes tojások, sárkányok, dinók... ezek mik? Ez valami játék? Gratulálok a blogdíjadhoz!
Erika

óvónéni írta...

Anna: köszönöm, kedves vagy. Valóban szeretem a gyerekeket, de ez nem elég. Okosan kell szeretni őket...
És gratulálok a kicsilányhoz! Jó egészséget nektek és sok puszi a kis druszámnak! :)

Erika: egy játék, a dragoncave.net-en lehet sárkányokat gyűjteni. Anno az onpet-en kezdtem, ott kattintásokat kellett gyűjteni hogy felnőjenek a lények, azért raktam ki őket a blogra. Csak aztán az onpet megszűnt, én meg rátaláltam a dragoncave-re.

Anna írta...

de jó! ez eszembe se jutott volna, hogy druszák vagytok! szép nevetek van! :-) a lányom a dédnagymamája után kapta a nevét.

Megjegyzés küldése