2011. január 14., péntek

Hogyan spórolj a gázzal?

Tuti tipp. 100%, hogy kevesebb lesz a gázszámlád, ha azt csinálod, amit én ma délután.

Hazaértem, szokásos teendőknek nekiestem: rendet raktam, megetettem a macskát, bekapcsoltam a gépet, átöltöztem, stb. Ezután leültem netezni. Éreztem én hogy fázok, de gondoltam "á, nem lehetek ennyire nyámnyila, végülis ma kabát nélkül álldogálltam az udvaron, tök jó idő van, tiszta tavasz".

"Már a kezem is hideg, na jó, iszok forró teát."

"A macska a radiátoron döglik, fura, máskor sütni szokta a sejhaját a meleg, és inkább a monitorba húzódik be." De még itt sem volt gyanús, hogy valami nem OK!

Akkor kezdtem gyanakodni, amikor hosszas fülelés után sem hallottam a radiátort működni. Feltéptem az ajtaját, megrémülve, hogy elromlott ez is, és akkor látom, hogy elfelejtettem feltekerni... még jó, hogy így nem fűt, ehh...

1 Megjegyzés:

Mák írta...

:D:D:D:D:DD:D:D:DD:D:D:D

Megjegyzés küldése