2010. december 26., vasárnap

Karácsony gyertyafénynél

Ugye milyen romantikusan hangzik? :)

24-én szépen feldíszítettem a fát, addigra elkészült az ünnepi vacsi is, átadtuk az ajándékokat (kaptam lepedőt je-je), és már pont elkezdtünk filmet nézni amikor huss - elszállt az összes áram a lakásban.

Azt hittem nem lehet tovább értékelni az adventi koszorú szerepét, nos jelentem tévedtem. Négy gyertya egyszerre világít, áramszünet idején ez bizony felbecsülhetetlen, he-he.

Mára sikerült szerelőt találni (kijött volna ő tegnap is, de vidéken volt; tök rendes), kb negyed óra alatt elhárította a problémát.

Úgyhogy gyorsan válaszoltam a mailekre, kommentekre, és közben megláttam a legtutibb karácsonyfadíszt, amit sanszos, hogy jövőre el fogok készíteni pár példányban:

További szép ünnepet, jó téli szünetet mindenkinek, aki erre jár!

0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése