2010. november 20., szombat

HTB Karácsonyfadíszek 1. rész - Pom-pom hóember

HTB, mert (pénzszűkében) csakis háztartásbeli anyagokból készülnek. 1. rész, mert lesz még több is :)

Ehhez a hóemberhez kell fehér és fekete karton, fehér fonal, ragasztóstift, fekete és narancssárga filctoll és sok-sok türelem :D

Körbetekergettem a hasánál amíg tele nem lett a középső kis luk, majd egy éles ollóval elvágtam a fonalakat a papír széle mentén körbe.

Félbehajtva ráragasztottam a fekete kartont, ez a kalapja, és megrajzoltam az arcát. Már csak egy akasztót kell fűznöm bele és mehet a fára.

Jótanács: macskától elzárt helyen tartandó :)

6 Megjegyzés:

Klári B. írta...

hu de jo es egyszeru... :) Egy kerdes tuvel vitted a cernat, vagy csak a kezeddel? Marmint azert kerdem, mert egy ido utan kicsi lesz a lyuk...akkor hogyan tovabb?

krisz írta...

A legjobbkor!Már elkezdtem keresgélni hogy mit is lehetne,ami egyszerű,nem kellennek hozzá drága, nehezen beszerezhető hozzávalók,de igazán semmi nem hozott lázba.Eddig!!!Köszi!!!!!!!!!!!

óvónéni írta...

Klári: simán kézzel, ha tűt használtam volna nem maradt volna egy fonal-átmérőnyi lyuk a közepén :)
Addig tekertem amíg tudtam (kb 3 réteg), de tűvel tovább is lehetett volna egy kicsit.

Krisz: nincs mit :) Annyira kerestem hogy hol láttam már hasonlót hogy be tudjam linkelni, de nem találtam. Lehet, hogy egy újságban volt?... Ha megtalálom az eredeti variációt, akkor majd beírom.
Már látom lelki szemeimmel a hóember-családotokat :) Remélem mutatsz majd képet róluk!

Bergamott írta...

Nagyon jó!

Mi SK Mikulás ajándékokhoz gyűjtünk ötleteket!

Bergamott

Ági, aki főz írta...

Kedves óvónéni! Ha nem bánod, likneltük a hóemberedet az 1001fonal adventi naptárában. Nagyon tetszik nekünk, reméljük az olvasóinknak is fog.

http://www.1001fonal.hu/blog/2012-12/1001fonal-adventi-naptar-december-15-pompom-hoember/

óvónéni írta...

Óóó, köszönöm! Örülök, hogy tetszik, és tényleg remélem, hogy sokan elkészítik majd, mert nagyon egyszerű és mutatós.

Megjegyzés küldése