2010. október 29., péntek

Lipem-lopom...

... a szőlőt, mert a múlt héten tanult dalosjátékot a mai énekfoglalkozáson ismételtük.

Az őszi kézfákat a Csiribiri blogról, azt hiszem nem meglepő, hogy elsöprő sikert arattak. (Az viszont meglepő, hogy milyen sok balkezes gyerekünk van.)

A papírtököket Krisztallittól, ezek ragasztásával mi is megszenvedtünk, de azért lelkesen dolgoztak vele a gyerekek.

A dísztököket kivételesen nem valamelyik kertből loptam :) A gyerekek hozták. Tömeget mértünk velük és a 7-et bontottuk, végül pedig a csoportszobánk díszei lettek. (Ennyi Halloween-t voltam hajlandó beengedni a csoportunk életébe.)

5 Megjegyzés:

Mák írta...

szuperek a fák, a tökök!Nagyon ügyesek a gyerekek!

krisz írta...

Nagyon jok!A faval nekem is vannak terveim,mert annyira egyszeru es nagyszeru!Meglepodtem hogy otthon is milyen nagy divat lett a Halloween,csak az a baj,hogy sokan felre ertelmezik.Otthon ott a farsang,minek ez a mu kicsavart Halloween?

Krisztallit írta...

Ugye-ugye! Aki nekem egyszer megoldja a ragasztás kérdését, szentté avatom. (Nagy segítség reménytelen helyzetekre a tűzőgép.)Nézd meg a KisMestereken, idén mit csináltunk tök témában. http://kismesterek.blogspot.com/2010/10/mi-legyen-cime.html

óvónéni írta...

Mák, köszi :) Tényleg ügyesednek.

Krisztallit, megnéztem, meg itt van oldalt is a blogon :) Nagyon tuti tökök lettek!
Amúgy ez a ragasztó tényleg a legjobb a kategóriájában. Az ügyesebb kezű lányok egyedül is boldogultak vele, főleg a fiúknak kellett segítenem. (Hozzáteszem, hogy a ragasztás a mumusom. Azért ragasztunk olyan keveset :D )

Krisz: hát ez az, hogy divat lett, de azt se tudjuk miért! Kérdeztem a gyerekeket kb 2 hete, hogy mi a lényeg a Halloween-ben, azt felelték nagy lelkesen, hogy az ijesztgetés! Kérdeztem mi a lényege a töklámpásnak, azt feleték, hogy az ijesztgetés!
Elmeséltem nekik Jack esetét az ördöggel, meg a lámpással. Azóta nem téma nálunk a Halloween :D

krisz írta...

Igen hozzám is ez jutott el igy a blogokon keresztül,hogy a BORZONGÁS!Közben meg itt a gyerekenek a felöltözünk,meg a cukokát gyűjtünk.Miért ne lehetne erről beszélni otthon?Meg ahogy te is tetted elmesélni az eredetét.Én ha tanitanék még egy töklámpást is szivesen faragnék az iskolásokkal,biztosan nagyobb élmény lenne nekik,mint ijesztgetni őket.

Megjegyzés küldése