2010. október 2., szombat

Krumplinyomat őszi színekkel

Még a múlt héten próbált meg a kolléganőm a gyerekekkel mindenféle őszi színek keveréséből valami szépet alkotni. Nem jött össze neki, mert a gyerekek mindenáron valami formát (ház, pillangó, stb.) akartak kihozni a pacákból.

Én a héten egy ismert technikát választottam, a krumplinyomatot, amit már kiscsoportban is alkalmaztunk. Gondoltam készítünk egy jó kis színátmenetes képet. (Ötlet innen: krumplinyomatos kép.)

De annyira megtetszett a gyerekeknek az őszi színek kavalakádja, harmóniája, annyira lelkesen kevergették a festékeket, hogy inkább hagytam a csudába a formák pontos illesztését és engedtem őket a színekkel játszani. Ha már így ráéreztek...

Csodaszép eredmények születtek, sajnos a képek nem igazán adják ezt vissza.






0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése