2010. október 9., szombat

Kreatív lennék?

Talán igen, bár én mindig tagadom :) Csak sokfelé nézelődök, sokmindenkit ismerek és az ötleteket, amikkel találkozok, igyekszem hasznosítani az életemben, a munkámban. Ha kell, kicsit átalakítva.

Mindenesetre köszönöm Mónika, hogy rám is gondoltál!


Az mindenképp biztos, hogy a szabályokat nem vagyok hajlandó betartani.

Szóval 5 helyett csak két blogot emelnék most ki: Krisz és Krisztallit blogját. Nem indoklom, nézzétek meg, magukért beszélnek. :)

2 Megjegyzés:

Krisztallit írta...

Hát mit látok?!A Kriszták jól állnak nálad :-)) Köszönjük szépen!!

krisz írta...

Szerintem aki gyerekekkel foglakozik mindenképp kreativnak kell lennie.És itt nem csak a kézzel készitett alkotásokra gondolok,hanem hogy a "kényes" helyzetekben is meg tudj válaszolni,helyt tudj állni.
És persze nagyon jól esik,hogy "kiemeltél",főleg ,hogy a Kriszta mellett.És mosolyogtam magamban,mert a bevezetőt akár én is irhattam volna...
És köszönöm!!!

Megjegyzés küldése