2010. szeptember 7., kedd

Dekoráció 5.


Nehogy azt gondoljátok ám, hogy én készítettem az egészet :) Bár az előző munkahelyemen már kartonból én is megcsináltam ugyanezt a mintát, de ez filcből készült. A munka oroszlánrészét már elvégezte Ropifiú Anyukája, sok évvel ezelőtt. Valami ilyesmi volt (bocs, de nincs jobb képem róla):


A virágos rét már tavaly átadta a helyét a Kippkoppos napostáblánknak, de ugye most a festés miatt mindent le kellett szednünk a falról. A felső rész (is) gyalázatos állapotban volt. Félig szétjőve, átitatódva porral és pókhálókkal.

Az alapot már nem mentettük meg, de a fákat hazahoztam, kimostam, újraragasztottam. Kaptak egy új, egységes filc alapot, és szintén egységes fehér, üveges keretet. Ugyanarra a falrészre kerülnek vissza, remélem, már ma :)

1 Megjegyzés:

wattacukor írta...

Nagyon szeretem az évszakfákat. Nem tudom megmondani, hogy miért, de valamiért a szívem csücskei. Ezek is nagyon tetszenek! :)

Megjegyzés küldése