2010. augusztus 26., csütörtök

Dekoráció 4.


5 Megjegyzés:

krisz írta...

Lehet,hogy azért mert nálunk most a tündérek "mennek",de még inkább mert valahogy én sem akarok kinőni ebből a mesevilágból nagyon tetszenek a tündéreid!

Varga írta...

Nagyon szépek! Megkérdezhetem, hogy készítetted?

óvónéni írta...

Majdnem ugyanúgy, mint az órát. A képeket egy ív csomagolópapírból vágtam ki, falapra fehér gyűrt-papírt ragasztottam, elrendeztem raja a mintát és azt is felragasztottam. Az akasztója zöld sodort-papír. Minden alapanyag a kreatív-hobby boltból van :)

(Gondoltam rá, hogy lealapozom a falapot fehérrel, hogy ne üssön át a gyűrt papíron, de végül mégsem tettem, mert a képek a frissen festett fehér falunkon lesznek, és úgy nagyon egybeolvadt volna a háttér a fallal.)

Varga írta...

Köszönöm,hogy leírtad hogyan készült. Saját zsebből finanszírozod, vagy az ovi segít kicsit? Én is óvónéni vagyok, és én mindig önerőből valósítottam meg ezeket a dolgokat.
Jó munkát Neked jövő hétre!

óvónéni írta...

Ezt most speciel saját pénzből, de ennek is megvan az előnye: ha már nem kell vagy munkahelyet váltok, leakasztom és hazahozom, máskor is fel tudom használni...
Az ilyen ajánék-dolgokat (Anyák napjára pl.) igyekszünk ovis költségvetésből megfinanszírozni, de az elég szűkös, ez van.
Köszi, és neked is! :)

Megjegyzés küldése