2010. július 9., péntek

Táborba készülök

A héten felhívott az egyik cserkész-lányom.

Anna: - El tudsz jönni a táborba? Lécci-lécci-lécci, nagyon kevés vezető lesz!
Én: - Rendben, ráérek. Melyik napra menjek?
Anna: - Hát... ööö... mindjárt nézem a programot... szerdára. Akkor leszek napostiszt.
Én: - Ó, kedves tőled, hogy gondoskodsz a szórakoztatásomról.
Anna: - Nem azért hívlak, hogy rajtam röhögjél egész nap!
Én: - HANEM?
Anna: - Hát hogy segíts, ha elszúrok valamit.
Én: - Mit vigyek?
Anna: - Westernes a keretmese. Farmert, kalapot, kockás inget, pisztolyt.
Én: - Na ne már, farmert ebben a hőségben? És nincs is kockás ingem. Nem vihetnék indiános cuccokat inkább? Abból van egy csomó.
Anna: - Farmer meg pisztoly kell. Kockás inget szerzek neked. A kalaphoz nem ragaszkodok.
Én: - Kellene nektek egy bentlakó indián.
Anna: - Nem, mert én írtam a keretmesét, és nincs benne.
Én: - Írd át, lol!
Anna: - NEM.
Én: - Na jó, nézek valamit.
Anna: - Amúgy én leszek a Saloon tulajdonosa, és végig szoknyában leszek.
Én: - Ezt miért nem mondtad előbb? Akkor én is szoknyát viszek.
Anna: - Te?! Szoknyában akarsz lenni?
Én: - Inkább mint a farmer. Úgyis most vettem egy zöld szoknyát, az pont jó lesz. Nyertél egy társtulajdonost.
Anna: - Hát jó.

6 Megjegyzés:

Hajnoca írta...

Hirtelen Cowboylányból Saloon tulajdonos?
Ez ám a karrier!!

Fényképes élménybeszámolót lehet kérni?
...had röhögjünk mi is!! :-D

óvónéni írta...

He-he, jól van, meglátom majd mit tehetek az ügy érdekében.
Jelen állás szerint mégse tulaj leszek, hanem vendég a Saloon-ban. De ez még változhat :)

Vaci írta...

Egy igazi Saloon-ban szoknyában a "lányok" szoktak lenni, fűzős cipő, fodros szoknya, na ? :-D
Oké, a kiskorúakra való tekintettel átírható a sztori tulajdonosra is :-))

óvónéni írta...

Hát ja, de valamit ki kell találni amit be lehet adni a gyerekeknek, mert én nem leszek farmerban :D

Nyafkamacska írta...

Legyél farmerfeleség. Farmerszoknyában :-)

Vippa írta...

Ajaj, elkerülte a figyelmemet ez a beírás, s ráadásul ma már szerda is van, hiába állnék neki én is ötletelni.

Ebben a rekkenő hőségben az tuti, egy cowboy-kalapban áztatnám magamat egy vízzel teli naaaaaaaaagy műanyag kádban. :-)))

A képes beszámoló engem is érdekelne....! :-)

Megjegyzés küldése