2010. július 16., péntek

Egy napból négy lett

Úgy alakult, hogy végig részt vettem a kiscserkész-táboron. Ami egyrészt jó, mert pl. benne lehetek a keretmesében, nem odaesve kell elkapni a tábor hangulatát. Másrészt nem jó, mert fárasztó. De azért megéri, mert hihetetlen élményt ad.

Mivel vendég-vezetőként érkeztem, próbáltam nem sokat beleszólni a dolgok menetébe, hanem segíteni ahol kell. Olyan programokat kerestem, amikre már nem jutott szervező/lebonyolító ember: a bábozás, a tábortűz előkészítése, az esti fürdés koordinálása pl.

Egy tanyán voltunk, ahol a pajtában aludtunk. Jó érzékkel sikerült kiválasztanom az egyetlen olyan helyet, ahová besütött reggel a nap :) Amúgy sem tudtam sose aludni az ébresztőig, mert egy-másfél (!) órával előtte mindig halaszthatatlan közölni-kérdeznivalója akadt valamelyik gyereknek.
1. reggel: - Kiesett a fogam.
2. reggel: - Találtam a szénában egy mobilt meg egy citromsárga öngyújtót.
3. reggel: - Hol lehet gubacsot találni?

Ezenkívül ott voltak a békák, akiknek a kuruttyolását hallva meg kellett állapítanom, hogy a főváros igazán csendes hely. És a szúnyogok. Na őket inkább nem is emlegetném...

Megtudtam az egyik gyerkőctől, hogy náluk a légy elnevezése "pusztuljka". Milyen igazuk van, nem mindegy mire biztatjuk azt az állatot :)

A két kedvenc vezényszavam a 4 nap során: "Tábor még mindig vigyázz!", és a "Hát akkor oszolj."

Majd válogatok képeket is, de egyenlőre rólam nincsenek, mivel ezeket én fotóztam. Jövő héten ha minden igaz lesz a fotósok között csere-bere, és akkor további történéseket tudok megmutatni.

0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése