2010. június 22., kedd

Nem hittem volna, hogy ilyen helyzetbe kerülök

A településen, ahol dolgozok, közelednek az önkormányzati választások. Ezért a jelenlegi vezetés körbeudvarolt minket némi pluszpénzzel. Nem is kevéssel, legalábbis az én fizetésemet nézve.

Úgyhogy most pénzt költök, ez már önmagában fura. Székek, terítők, függönyök megvéve, karnis, lepedők és macska-mászófa betervezve. Ezekre szükségem is van. Vagy legalábbis Sütinek szüksége van rájuk :)

De: régóta (értsd: 2008 Karácsonya) szeretnék egy jobbfajta mobilt. Érintőképernyőset. Most lenne miből megvenni, dehát a mostani még tökéletesen működik, semmi problémám vele (csak kopott).

Olyan sokszor beszélgettünk arról az egyik kolléganőmmel az idén, hogy nem tudnánk csak azért kidobni valamit, mert meguntuk vagy másikat szeretnénk. Nem is lenne pénzünk rá :) De most van. De nem fogok lecserélni egy jól működő telefont.

5 Megjegyzés:

Hajnoca írta...

De, ha most megteheted?! Nem kell kidobni. Add el teszen vagy vaterán, esetleg olyannak akinek elég egy ilyen és használt, de nem tud sokat adni érte.
A lényeg, hogy forgasd vissza!
Vagy próbáld becseréltetni.
Az én uram is így vett Iphone-t használtan feleannyiért. ... igaz az enyémet (ami az övév volt) boltból vettük, részletre, de van benne GPS. ... nem mintha eltévednék bárhol is, de neki akkor szükséges volt.

Lepd meg magad ennyivel. MEGÉRDEMLED!!!!:-D

Eperlány írta...

Egyrészt az ember valóban megérdemli, másrészt meg nem lehet tudni, hogy holnapután nem lenne ez a pénz valami másra inkább jobb. Én egyre inkább hajlok arra, hogy felesleges magunkat funkció nélküli tárgyakkal körülvenni, illetve, hogy vannak olyan funkciókat kielégítő tárgyak, aminek eleve felesleges annál több jelentőséget tulajdonítani, mint amire alapban szükség van. Ilyen a mobil is. A mai mobilokkal lassan már mindent lehet, csak telefonálni nem :-) na jó ez vicc akart lenni, de amúgy valóban, miért jó annyit költeni rá? Megértelek kedves óvó néni, hogy ha nem veszel magadnak új telefont. Legfeljebb csak akkor, ha ez valóban előre lendít a további jókedvedhez, és így a boldogulásodhoz! :-)
Sok szerencsét!

Vippa írta...

Nem vagyok nagy mobilszakértő,de ha csak a mobilod kopottsága bántja a kis lelkedet, megpróbálhatnád esetleg lecseréltetni az elő- és hátlapját, ha nem egy kifutott modell, s erre van lehetőséged.

Az első telóm egy Samsung volt, s megálmodtam, nekem 101 kiskutyás elő- és hátlap kell. Azt nem tudom, a fiam hol és hogyan intézte el, de megvalósíttta a álmomat. :-DDD

óvónéni írta...

Köszönöm ezeket a hasznos ötleteket! Bevallom, nekem a fele sem jutott eszembe. *irul-pirul*

Egyenlőre nem veszek új mobilt, mert rájöttem, hogy eddig is össze tudtam kaparni a pénzt arra, amire igazán akartam (kanapé, galéria pl.). Majd ha ez végleg tönkremegy, akkor veszek egy érintőképernyőset.

Vippa: nem zavar a kopottság, sőt! Jó tudni, hogy egy-egy sérülés mikor keletkezett (pl. mikor átment a telón egy autó...), jó kis emlékek ezek. Csak azért írtam, mert ez az egyetlen hibája.

Katus írta...

Örülök, hogy hasonszőrűek vagytok ti is, mint én. Nekem van egy 2,5 éves Sony-m és képtelen vagyok lecserélni, mert nagyon jól működik még, és nem is igazán zavar, hogy ütött-kopott. Én is képtelen lennék addig újat venni, amíg ez még tökéletesen működik. Ugyanígy vagyok a monitorommal is. Nekem még az a régi fajta van. Én csak úgy hívom, a kocka. De még nincs semmi baja, ezért nem igazán tudtam még rávenni magam, hogy lecseréljem egy LCD-s, wide-s képernyőre. Értelmetlen pénzkidobásnak tartanám, miközben ez meg ott porosodna valahol, hiszen nem hogy eladni, de még elajándékozni sem tudom. Szerintem a funkcióját betölti, és ez a lényeg. :)

Megjegyzés küldése