2010. június 24., csütörtök

Le kell tesztelnem a billentyűzetet...

mert az előbb nagy ügyesen ráöntöttem egy csomó teát. Úgyhogy következzék egy versrészlet, amiben szinte az összes betű szerepel (és most kivételesen nem copy-paste, hanem én fogom bepötyögni).


Kölcsey Ferenc: Himnusz
(részlet)

Isten, áldd meg a magyart,
Jó kedvvel, bőséggel,
Nyújts feléje védő kart,
Ha küzd ellenséggel;
Bal sors akit régen tép,
Hozz rá víg esztendőt,
Megbűnhődte már e nép
A múltat, s jövendőt!


Kimaradt betűk: q, w, x; és a számok: 0123456789.
No, asszem minden működik.

4 Megjegyzés:

Hajnoca írta...

At hisem mide okes, e leet a eyemmel va go. :-D;-D

óvónéni írta...

XD

Vippa írta...

Bár nem ehhez a bejegyzéshez kapcsolódik, de szeretném én is töredelmesen bevallani, hozzászólásban tök béna vagyok, de talán még fejlődőképes. :-)

Imádom én is a blogodat, hiszen egy cserfes 4,5 éves kislány unokám is van, egy 9 éves kislány tesóval, aki természetesen ovis, s neki is meg szoktam mutatni, milyen érdekességeket csináltok ti az oviban, s már mindig kérdezi, a "kifestett ovinéni" (fényképed), tett-e már be NEKI újabb képeket. :-)

Örülök ám, megjavult a klaviatúrád.

óvónéni írta...

Vippa, teljesen profi vagy a hozzászólásban :)
Örülök, hogy tetszik nektek a blog, és az valahol azért nagyon vicces, hogy engem, aki _soha_ nem sminkelem magam, "kifestett ovinéni"-ként emlegetnek :D

Megjegyzés küldése