2010. június 23., szerda

Bénázok a karnissal

Vettem függönykarnist. Duplasorosat. Szépet. Fel is raknám, mert éles eszemmel (he-he) kilogikáztam, hogy a létra hiányát kiválthatom az asztal-szék kombóval. Ezek az új székeim már jó stabilak.

Nyugodt voltam, mert az előző lakók után ottmaradt a karnis helye: lukak, még a tipli is benne van. Félórája (még gondolni is félő rája - copyright by Romhányi) felmásztam, és akkor rájöttem, hogy a fal le van szigetelve egy hungarocell-réteggel. Szóval az a tipli a világon semmit sem tart.

Meg kell kérnem valakit, hogy fúrja fel rendesen... Addig a karnis és a függönyök a sarokban porosodnak :S

7 Megjegyzés:

Anna írta...

Csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy ha belülről van leszigetelve a fal,az azért cikis, mert félő nehogy bepenészedjen. (a hőhíd :-) miatt. Gondold át nem tudsz e valamit tenni a dologgal! Egy okoska építész

Sziranszki írta...

Ha kicsit közelebb lennél, biza én átküldeném a férjemet, hogy segítsen! :)

óvónéni írta...

Anna: penész? o_O Na még csak az hiányzik...

Sziranszki: Nem lakok messze :D

Amúgy már tudom kit fogok megkeresni. Csak annyira utálok szivességet kérni, ha nem tudom viszonozni :(

Anna írta...

nem akartalak megijeszteni, meg látatlanban kicsit elhamarkodott is volt írni, csak ha belül van szigetelve egy ház, akkor lecsapódhat a pára!
remélem Nálad nem lesz semmi gond, és csak okoskodtam...

óvónéni írta...

Egyáltalán nem okoskodás szerintem, hogy ha te értesz valamihez amihez én egyáltalán nem, és jó szándékkal felhívod rá a figyelmemet.
Köszönöm, hogy szóltál!
(Amúgy még az előző lakók intézték ezt a szigetelést, én az ilyen felújítási dolgokban nem vagyok járatos sajnos.)

Anna írta...

Igen ez így szokott lenni. Egyébként nagyon tetszik a blogod, és rendszeres olvasód vagyok,eddig soha nem kommenteltem, csak most felcsillant a szemem, hogy hó-hó ezt tudom és figyelmeztetem, hátha Ő nem tudja. Egyébként nagyon közel dolgozom ahhoz ahol valószínűleg Te laksz (kisakkoztam a bejegyzésekből :-) )és már gondoltam rá, hogy lehet, hogy látásból ismerjük egymást, bár szerintem Te korábban jársz és korábban mész haza mint én. Írd a blogod mert nagyon élvezetes, és reméltem, hogy nyáron is írod amikor szünet van az oviban....

óvónéni írta...

Köszönöm, örülök, ha valakinek tetszik a blog.
Lehet hogy összefutunk, a kétműszakos munkarend miatt én hetente változó időpontban megyek.
És igen, nyáron is fogok írni, bár ovis sztorik a szünetben nyilván nem lesznek, csak amik velem történnek.

Megjegyzés küldése