2010. április 17., szombat

Remélem, így van...

Krisz mindig olyan kedves :) És most (ez erős túlzás, majdnem egy hete, de még 8 napon belül vagyok :D ) is annyira szívet melengetően fogalmazta meg, ki hogyan teszi szebbé a világot. Engem is megnevezett, bízom benne hogy igaza van :)


"Az új díj neve "Szebbé teszed a világot!", szabály pedig egy darab sem fűződik hozzá. Inkább afféle üdvözlet bloggerek között. Annyi embernek adható tovább, amennyinek csak akarjuk, vagy akár senkinek. Nem muszáj kitenni a blogon a díj képét. Nem kell kötelezően megválaszolni kérdéseket, de ha valaki szívesen leírja bármilyen jellegű gondolatát a díj kapcsán, azzal csak gazdagodunk mindannyian. .......Hiszen ahogy a kép is mutatja: apró kis cseresznyevirágok vagyunk, és együtt ilyen hatalmas, gyönyörű fát alkotunk."
"Bármilyen jellegű gondolatom" a díj kapcsán: nekem ugye személyes élményeim a pedagógusi munkáról vannak. Élénk a fantáziám, de sose tudtam magam elképzelni másféle munkakörben. Mindig is gyerekekkel szerettem volna foglalkozni. De csak most, "élesben" látom, hogy ez egyáltalán nem olyan, mint ahogy elképzeltem. Klasszisokkal nehezebb! És roppant nagy a felelősség. Épp ezért nagyon tisztelem azokat, akik főleg a saját, de mások gyermekét/gyermekeit is lelkiismeretesen neveleik.

De vallom, hogy egyik foglalkozás sem értékesebb a másiknál. Aki a sajátját a tőle telhető legjobban végzi, mindenképpen elismerést és tiszteletet érdemel.

2 Megjegyzés:

Mária írta...

Biztosan igazad van. Mindent lehet több szemszögből nézni. Szerintem nagy tiszteletet érdemel, aki az "élettel" van kapcsolatban. Aki óvja a kismamát, a babát a világra jövetelkor. Aki felneveli, szereti. Aki tanítja, neveli - először a bölcsiben, oviban, később az iskolákban. Aki igyekszik meggyógyítani a beteget. Akinek köze van az élethez,az emberhez.
Ahogy írod, biztosan óriási nagy felelősség. Minden pillanatban.
Ugye mindenütt ott van a szeretet. A hozzáadás, a többé tevés. A segítés.
Én így érzem. Anyukaként.
Bocsánat a mély hallgatásért.

óvónéni írta...

Nagyon szépet írtál :)

Megjegyzés küldése