2010. április 29., csütörtök

Anyák napi versek

Az idei köszöntő verseink:
Iványi Mária: Anyáknapja ünnepén

Rózsa, szegfű, tulipán
Neked nyílt ki Anyukám.
Csöndes eső nevelgette,
aranysugár melengette,
takargatta futó felhő,
csókolgatta szelíd szellő,
s mind letéptem Neked én,
Anyáknapja ünnepén.
Nagymamák köszöntője:
(Ennél kicsit csaltunk, mert a vers vége eredetileg "Anyukám".)
Donászy Magda: Anyák napján

Tavaszodik, kis kertemben kinyílik a tulipán,
ragyognak a harmatcseppek Anyáknapja hajnalán.
Kinyílott a bazsarózsa, kék nefelejcs, tulipán,
Neked adom Anyáknapján, édes-kedves Nagymamám!
Ajándék átadása:
K. László Szilvia: Anyák napjára

Amikor én kicsi voltam,
csak sírtam és nevettem,
Anyáknapi köszöntőt még
nem ismertem egyet sem.
De mióta ovis vagyok,
okos vagyok, nagy vagyok,
megtanultam beszélni
és köszöntőt is mondhatok.
Mégsem beszélek most sokat,
hiszen azt is tudom ám:
két puszimból, mosolyomból
ért engem az Anyukám!

1 Megjegyzés:

Sziranszki írta...

Olyan aranyosak, köszi szépen, hogy feltetted!

Megjegyzés küldése