2010. március 9., kedd

Süti a takaró alatt

Három napig továbbképzésen vagyok, így elvileg sokáig alhatnék (9-re kell menni), de Süti többször ébreszt éjszaka, amikor épp úgy dönt, hogy be akar bújni a takaró alá a jó melegbe aludni. Ezt 8 lépésben teszi.

1. Megnézi, ébren vagyok-e éppen. Általában nem.
2. Körbejár a takaró szélén, bejáratot keresve. (Mivel úgy alszok, hogy beburkolózok a takaróba, nem talál.)
3. Megszagolja az orrom, hogy felébredtem-e.
4. Mégegyszer körbemegy.
5. Beleszuszog a fülembe és a mancsával megsimogatja az orrom, hogy nyissak neki bejáratot.
6. Megint körbemegy, és ahol stratégiailag támadható pontot talál a takaró szélén, megpróbál bejutni alá.
7. Belepürrög a fülembe, hogy ébredjek már, majd leül és vár.
8. Addig nyávog halkan a fülembe, amíg fel nem ébredek és be nem engedem a takaró alá. Akkor összekucorodik a lábamnál, és már azelőtt horkol, mielőtt én visszaaludnék.

3 Megjegyzés:

wattacukor írta...

:D Ez nagyon édes! :)

wattacukor írta...

u.i.: megetettem a seregletet itt baloldalt. :)

óvónéni írta...

Kösz, kösz!
Meg lehet ám őket minden nap, főleg a kicsiket! :)

Megjegyzés küldése