2010. március 5., péntek

Időzítés

Bosszankodok, mert ma láttam egy plakátot a lépcsőházban a tavaszi lomtalanításról. Március 17-én lesz.

Namármost, én ugye a nyóckerben lakok, ami egyébként se számít egy rendezett és tiszta környéknek. Példának legyen elég annyi, hogy nyáron kaptam székeket egy ismerőstől. Mikor felhoztuk, megjegyezte, hogy ha nem lesznek jók, legfeljebb kiteszem, úgyis lomtalanítás van a háztömbben. Nem volt.

17-e ugye szerdára esik, előtte hosszú hétvége, már látom előre, hogy mindenki akkor fog kipakolni/széthordani mindent. Szép lesz a környék a nemzeti ünnepen :(

2 Megjegyzés:

Altair írta...

Nekem a lomtalanítás még többet jelent: Hajnalig tartó virrasztást és a szemétalkuszok rikácsolását pakolás közben. Hát igen, az utcára néznek az ablakaink (mind a kettő). :o/

krisz írta...

Szomorú hogy ez az illetékeseknek nem jutna eszükbe.

Megjegyzés küldése